2016. május 8., vasárnap

First túra

Rögtön itt is az első képes beszámoló egy túráról, amint ugyan még csak magam vettem részt, de nagyon kellemesen elfáradtam a sütkéreztem a gyönyörű szikrázó napsütésben. Tulajdonképpen hazagyalogoltam Nagybarcáról Kazincbarcikára. Először a sárga négyzet, majd a sárga sávos túrajelzésen haladtam.

Két alkalommal találkoztam őzekkel, az egyik szembe menekült velem tőlem. Két méterrel előttem vette észre, hogy nem jó az irány, akkor 180 fokos fordulatot vett és mire előkotortam a fényképezőgépemet már sehol sem volt. :-)


A táv mindösszesen 8 km volt, a szint 250 méter, igazi light túra. Az alábbi képeket megosztom veletek:

 

Tollas Tibor író emlékháza (Nagybarca)



A nagybarcai templom tornya csillogott a napfényben.





Mindenki látja az őzet? és a nyulat...? :-) Pedig ott vannak mindketten! :-)




Ejtőernyősök indulásra készen. :-)




... "Repül" a nehéz kő ki tudja hol áll meg... :-)


Vele találkoztam utoljára a túra során.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése