2016. május 8., vasárnap

Köszöntelek Oldalamon!

Akkor csapjunk a lovak közé, ahogy mondani szokás!

Akik az arckönyvből történő törlésem kapcsán kerültek az oldalamra, azok tudják miért vagyok itt és mit fogok megosztani.

Akik nem, azoknak következzen egy kis ismertető miket fognak ezen az oldalon olvasni:

2016. május 1.-vel töröltem magam az arckönyvből, mert már nem láttam értelmét ott lenni, erről nem írok bővebben, ez tény. Ekkor döntöttem úgy, hogy mivel van mondani valóm szeretném ezt megosztani és ezért hoztam létre ezt a blog.

Elsősorban rengeteg személyes élményt fogok megosztani, így többek között beszámolok majd a túrákról és utazásokról, amiken részt veszek. Szívesen várom itt azokat is, akik szeretnének hozzám csatlakozni a túrákra (a LIGHT TÚRA KLUB is itt fog tovább élni). Filmeket fogok ajánlani (régieket, újakat is), amiket érdemesnek tartok megnézni és megosztom a velük kapcsolatos gondolataimat, érzéseimet is. Többen tudjátok, hogy szeretek főzni, így természetesen néhány receptajánlat is meg fog jelenni az oldalon. Ezek lesznek a visszatérő rovataim, amiket nem rendszeresen, de alkalomszerűen megosztok a blogban. Ezen kívül minden olyan témát közzé teszek majd, amit érdemesnek látok többekkel megosztani.

Egy kérésem van a látogatókhoz, akik hozzászólnak a témákhoz. Kérek mindenkit tartózkodjon minden nemű politikai és vallási megnyilatkozástól, legyen az akár pozitív akár negatív. Alkossatok véleményt arról amit írok, de ne vetítsétek ki sem ilyen sem olyan irányban a fentiekre. Ezt előre is köszönöm mindenkinek! :-)

Köszönöm, hogy megtisztelsz!

Üdv

Forest Walker

ui.: kezdő blogger vagyok, ez volt életem első bejegyzése, ezért nézzétek el a kezdeti sutaságaimat, ha helyesírási hibákat találtok kérlek azt is jelezzétek felém, köszi! :-)
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése